Godt nytt år!

Her feirer vi hjemme i all enkelhet.
Som vanlig rekker jeg i et hattefokk å smette på meg en kjole, mellom matlaging og oppfølging av ungene. Det er like hektisk hvert år, men koselig som alltid.
Fyrverkeriet smeller på himmelen i ny og ned, og barna er oppspilte. Det er en stor aften, og jeg kan se meg selv i den barnlige gleden som utspiller seg fra dem..

Som barn pleide jeg å lete etter brukte raketter på første nyttårs dag, og samlet det jeg fant i en pose. På den tiden var det jo mye rart å få tak i, som pinneraketter, nødbluss m/fallskjerm osv.. Alt som ikke er lov i dag.

Har fått barna med på dette, men mest for å få ryddet opp litt;) 🙂

 

 

Det går i ribbe og div. desserter.
vi spiller brettspill, skravler og mimrer om året som snart er omme..

 

Ønsker alle et riktig godt nytt år!
Måtte det bli givende og fint❤️

Takk til alle som følger meg og leser mine skriverier💖💖💖

 

klem fra Trine

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg