Romjul, nytt år og nye muligheter

Nyter virkelig fridagene i romjulen, og har fått sovet og hvilt mye. God julemat har det vært, og det har gått i fine julefilmer hver eneste dag♥ Tenk det!
Er rett og slett uvant for meg å ha et slikt privilegium, hvor jeg ikke skal jobbe i denne perioden som tidligere da jeg var i butikkyrket.

Så i julen har det vært mye kos sammen med familien. Barna er også tilfredse over at jeg har fått roen over meg, og tid til være mer sammen med dem.

Tiden man har med hverandre er verdifull, og kan altså ikke måles i kroner og ører.
Så har jeg jo også fått etterlengtet rekreasjon, og muligheten til å legge litt planer for det nye kommende året. Mye kan komme til å skje, alt etter hva jeg tør å satse på/hoppe inn i!
Det kan og være snakk om nye forbindelser og vennskap. Og tilfeldig er det nok ikke, for mennesker finner hverandre på de mest utroligste måter.
Men det er altså de sterkeste forbindelsene jeg kommer til å satse på, som tåler vekten av livet og hverdagen med sine plusser og minuser.
Jeg er i en fase nå hvor jeg ønsker å være skapende, og utelukker ikke spennende muligheter i fremtiden. Flere dører vil kanskje også åpne seg!

Det nye året vil by på henholdsvis jobb og skole, med vanvittig mye planlegging av alt det praktiske rundt i hverdagen!
Målet mitt er også å få mer ut av dagene, og bli mer produktiv. Så får resten komme som en overraskelse⭐️

 

Glasskunst

Denne vakre julekula i glass minner meg på en samtale jeg hadde med en venn i julen.
Et mangeårig vennskap vedkommende hadde til en person, skal nå ha gått i stykker. Som sprøtt og skjørt glass..
Det som fikk vennskapet til å gå i knas var noe så enkelt som vekten av livet.
Jeg sier til min venn at tålmodighet, raushet og forståelse er grunnpilaren i vårt vennskap. Det er en grunn til at den har bestått og overlevd, til tross for at møtene våre har blitt færre og lidd under en hektisk hverdag..
Det viktigste for oss er at vi gjør så godt vi kan, og kan takle «brutte» avtaler som voksne.

 

Snø til jul

Himmelen har skjenket oss snø i overflod, og snøfreseren til Remy har fått kjørt seg daglig.
Takk gud for at vi anskaffet oss denne fantastiske maskinen, så vi slipper å måke oss en tunell fra døra og ut!

𝘋𝘦𝘵 𝘷𝘪𝘭𝘭𝘦 𝘣𝘢𝘳𝘯𝘢 𝘦𝘭𝘴𝘬𝘦𝘵..

 

Julegave 1

I år bestemte Remy og jeg for å gå for litt praktiske julegaver til hverandre. Så da ble det en kaffemaskin med melkeskummer. Den  leverer utsøkt kaffe ved å knuse ferske kaffebønner.
Merker helt klart forskjellen på kvalitet og smak, og kan si meg veldig fornøyd med denne!♥

 

Julegave 2

Den andre gaven var et oppgradert boblebad av typen Viskan Spa, fra Bad & Fritid i Malmefjorden.
Her trekker vi ut for litt etterlengtet kvalitetstid på hverdag såvel som helg.

En investering som jeg, Remy og barna setter veldig pris på!

 

 

Lysere tider

Det er godt å vite at solen har snudd og at dagene stadig blir lysere.
En fullspekket hverdag med begrenset dagslys, kan virkelig ta lurven på energi og velværefølelse..

Da er det veldig viktig med gode rutiner som inkluderer nok søvn og turer i frisk luft.

 

bareMinerals

Har ikke blitt sponset for å si det her, men kan virkelig varmt anbefale dette merket!
Etter at jeg starte opp bruken av bareMinerals pudderet, har huden fått langt færre kviser og mindre grad av tørrhet..

Den dekker lett og gir en frisk glød til gusten og blek vinterhud.
Så føler jeg at jeg med den mineralbaserte sminken bare gjør huden godt, da det pleier og forbedrer hudens struktur over tid.

 

Spenner setebeltet

 

Det nye året vet jeg vil komme til å bli både spennende og tøff.
Men jeg går alltid de veiene jeg har troen på, og møter det med mot og passion.
Vil si tusen takk til alle som støtter og heier på meg, samt har troen på det jeg gjør.
Takk for deres godhet, konstruktive tilbakemeldinger, og for at dere får meg til å føle meg så bra💖🥰💖

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg