Regn, ullklær og snart ferie


𝘜𝘭𝘭 𝘦𝘳 𝘎𝘶𝘭𝘭✿

Det sure været har inntatt oss i Midt Norge!
Ullgenseren har derfor gjort comeback, og truer med å pryde sommerens «motebilde»..

Værmeldingene er også alt annet enn oppløftende, så det er bare å stålsette seg.
En genser strikket med Silk Mohair føles uansett deilig mot huden, hvor 6 grader i luften er alt som kan oppdrives..

Mens himmelens sluser er åpne, dras jeg mellom jobb, hjem, fritid og drømmer. Det har vært steinhard jobbing på alle plan, som jeg ser begynner å få resultater. Og gjett om det har kostet krefter, tid og tålmodighet!
Men jeg er seig slik, og bruker muskler om jeg må. Selv de jeg ikke har..
Så jeg har i grunnen ikke tid til å forbanne regnet, men heller ser fordelene som syndefloden gir oss.
Tujahekken, gresset og andre buskvekster nyter godt av det. Luften blir ren, tørke og vannmangel er et IKKE tema. Samt at jeg kan sitte inne og bare nyyte et kakestykke på en «mindful» måte.
Mens regnet trommer trolsk mot vinduene, tar jeg meg selv i å drømme om sommerferien. Både regnhatt og solhatt(også den mot forkjølelse!) skal pakkes med. Og smilet er den beste makeup, sies det.
Da får vær bare være vær!

 


𝘚𝘢𝘭𝘵 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘮𝘦𝘭𝘭𝘥𝘳ø𝘮

Noe av det beste jeg har smakt fra Molde Bakeri, og som atter en gang leverer til gull!
Et «must have» på kjipe dager med dårlig værstell.

 

Amplene er ikke spesielt glade i regn, og blir «slått i stykker» i kraftig nedbør.

Håper de kommer seg!

 

Hytta på hjul er klar for nedvask, før vi omsider ruller nordover!
Fremdeles noen uker igjen, så jeg har tid til å pakke grundig💖

 

Hipp hurra for minstemann i huset som endelig ble «hele hånda»!
Kasper har blitt gjort stas på og feiret med familien.Tiden flyr, og de små barna blir stadig større😭🥰

Nå venter det barneselskap, så jeg må belage meg på enda mer baking i dagene fremover!

Veldig stolt av mine fine gull er jeg.

 

God helg, og kos dere i pinsen🥰

 

Følg meg gjerne på Instagram♥

Link:

https://www.instagram.com/trinenygardsvoll/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg