Påske, show og dagen derpå..

Da er det endelig påskeferie, hvor både jobb og studier er lagt på hylla for en stund.
Dette avbrekket trenger jeg før hverdags kjøret starter opp igjen. Da venter det mer jobb og et nytt ansvarsområde jeg skal utfordre meg på, samt eksamen, innleveringer og én podcast innspilling. Tiden kommer til å gå så fort, og kjenner meg stresset over de målene jeg skal gjennomføre fremover. Men utrolig spennende blir det!

 

Litt påskepynt har kommet inn i stuen, kombinert med sol og fint vær fra utsiden☀️🌷💖

 

Påskekylling

På jobben min har de tatt i bruk en rugemaskin, som ruget fram 11 små kyllinger! 💛 Var stor stas for barna å kunne følge hele prosessen fram til klekkingen. Rakk å ta farvel med han her før det ble med resten tilbake til gården de hører til.

 

Styling

Lørdag og fiksing av hår!
Lite slår en slik opplevelse hvor du kan slappe av og bare overlate håret til de kyndige. Kaffe latte fikk jeg også av min frisør, som gjorde sitt ytterste for at resultatet på håret skulle bli bra.
For en fantastisk salong vi har, sier jeg bare!
😍🥰

 

Curly

Skulle på et event i Ålesund, og gikk for litt krøller. Ga beskjed om at det måtte ha ekstra hold for å takle melkeruten dit med påfølgende bilkjøring, ferge og kaldt vær.

 

Finish!

Da var håret ferdig preppet for en lang kveld!
Salong WI-TO imponerer atter en gang😍👏🏼

 

Kveldens outfit

Rakk heldigvis å knipse dette før kvelden tok løs.

 

HOMSEN & BOMSEN 

…med Erlend Elias og Fritz⭐️

 

                                               

Fra salen

Fikk med meg min bedre halvpart på dette. Ikke ofte vi unner oss å dra ut en kveld, men nå hadde vi ordnet barnevakt og kunne endelig gjøre noe gøy!

 

God underholdning, latter fra salen og bobler. Veldig gøy og fin stemning!
Guttene leverte til gull💖

 

 

Nattetimene gikk etter showet, og endte også fort..
kjente meg svimmel, så bestemte meg for å trykke på svenskeknappen og ta en avstikker hjemover.

 

But first..

Vel hjemme igjen. Overlevde festkvelden og fikk noen timer på øyet. Sto opp for å ta fatt på dagen, og kjente det var en hard start den søndagsmorgenen💛

 

Truse til frokost

Støvsugeren hadde freset i seg denne før vi sto opp.. 🤣👏🏼

Eggjakt

Den Norske Turistforeningen arrangerte påskeeggjakt for barna, så vi heiv oss med på den med Nora og Kasper🐰🐣💖

 

Kos med påskeharen

 

 

For ei helg det har vært😅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg