Love is in the Hair, hage og tillitserklæring

Vi finner roen i hagen, og nyter tiden sammen før ei ny uke starter opp. Da er det bare å brette opp ermene, og hive seg på hverdags karusellen igjen!

Vi har plantet, ryddet og malt litt i disse dager. Og jeg kan si meg enig i den om at hagearbeid gir både glede og ro i sjela!
Samme hvor stor eller liten hagen måtte være, så finnes det uendelig mange måter å få pyntet det opp med.
Frukttrærne våre er i full blomstring nå, og barna går og gleder seg til å kunne få plukke seg epler, pærer og plommer til høsten. I kjent stil så modnes morellene mens vi er borte på ferie, til stor glede for fuglene😅

 

På jobben er jeg opptatt av å levere. Det gir meg en god følelse når jeg vet at jeg har prestert til forventningene, og får fram smil og glede.

Ting ble virkelig tatt til nye høyder når jeg ble spurt om å jobbe som spes ped(spesialpedagog) assistent i barnehagen.Veldig glad er jeg for det, da det er en tillitserklæring.
En stor ære er det å kunne få lov til å jobbe på dybdenivå, og med det mest verdifulle vi har. Nemlig barna. Hver og en av dem er unike, og gir meg viktig påfyll med kunnskap hver eneste dag. Man blir aldri utlærte i dette yrket, så jeg ønsker flere spennende år velkommen.

 

«𝘔𝘦-𝘛𝘪𝘮𝘦» 𝘩𝘰𝘴 𝘚𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘞𝘦-𝘛𝘰 𝘪 𝘌𝘭𝘯𝘦𝘴𝘷å𝘨𝘦𝘯»🥰

Som tidligere nevnt fikk ikke jeg frisørtime før nå, da timeboken var sprengt før 17 mai.
Følte meg som tidenes oppussings objekt, der jeg fæl som faen dumpet ned i frisørstolen😅 Dette kom til å bli en stor jobb, tenkte jeg..

 

𝘔𝘢𝘴𝘴𝘦 𝘧𝘰𝘭𝘪𝘦𝘴𝘵𝘳𝘪𝘱𝘦𝘳, 𝘨𝘭𝘰𝘴𝘴, 𝘬𝘭𝘪𝘱𝘱 𝘰𝘨 𝘴𝘵𝘺𝘭𝘪𝘯𝘨🦋

Nesten tre timer tok oppholdet i salongen, og 3 ansatte jobbet på rotasjon med meg for at jeg skulle få et best mulig resultat.
Er så utroolig fornøyd med det de har fått til!
Min fantastiske frisør er 𝗠𝗮𝗹𝗴𝗼𝗿𝘇𝗮𝘁𝗮. Hun kommer jeg til å bruke fast framover, da hun ikke bare har vist seg å være dyktig, men også usedvanlig sterk faglig. Så henne vil jeg beholde!
Hun er genuint opptatt av yrket, og vet hva hun holder på med.
Følte jeg var i de beste hender, og at frisyren ble komplettert til perfektsjon.
Mens vi skravlet litt, bemerket hun hvor mykt håret mitt var
En veldig fargerik og spennende dame er hun, med sterk personlighet.

Elsker henne! 😍

 


Food Truck Festivalen har inntatt bygda!
Og da lar vi oss selvsagt friste til å sjekke det ut.
Det er musikk, folksomt og god stemning på stedet.

Hører de også skal ta turen til Narvik, så det er bare å glede seg!

 

Populær softis med en duo av vanilje og sjokolade. FARLIG GOD!
Ikke smaker den som vanlig softis som vi er vant med..
Så man kan like gjerne bestille den i super size😋

 

Ø𝐧𝐬𝐤𝐞𝐫 𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐞𝐢 𝐟𝐢𝐧 𝐮𝐤𝐞♥

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg